LifeByMatti ♣

Direktlänk till inlägg 14 januari 2014

seg som vanligt :(

Av Matilda Banan ☆ - 14 januari 2014 17:47

Tisdag idag men ändå känns de som måndag :( Ställde klockan på typ halv 6 imorse, gick upp halv 8 och va nära på att missa bussen som vanligt :/ Har överdrivet tråkigt just nu.. Typ sitter i sängen och stirrar ut genom fönstrer, yippie   <--  something like that o.o Ska åka o hämta Hanna, Emma & Emma snart o dra till träningen, helt ärligt; så är jg nt direkt så sugen på att träna just nu :| Kommer antagligen under hela träningen tänka på min mjuka och underbara säng, att ligga i den.. mhmm.. HAHAHAHAH omg vilken misstolk, men helt ärligt är jag skit trött och orkar nt ett skit :( Förutom att äta godis, så ni får ju fortf erbjuda mig om de    .  Även fast jag är 'död' så är jag ändå rätt så glad, har hemstudie dagar på tors & fre. Imorn blire 'åka till konst museum! :D' och sen utvecklingsamtal, som jag verkligen ser fram emot <3 Sen så i helgen ska jag kanskeee åka på ett läger, inte bestämt mig men de e nog dags att jag gör de nu haha x) Btw sry för dålig uppd osv, är bara trött och har 2 SO prov nästa vecka, och ett biologi prov love:it! 


För flera veckor sen, kanske ngra månader, så hittade jag en bild på instagram. Helt seriöst, jag typ dog. De va en person som klaga på att de va hundskit överallt, ni fattar när ni ser bilden:

 

Man ser nt sådär jätte bra, men AHAHAHAHHA kan inte bli roligare fan xD


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda Banan ☆ - 16 februari 2014 19:06

Har precis kommit fram till Ramundberget, och ja.. Vad mer kan man säga ? :xx 'Ha ett bra sportlov' - till er som har de nuu hehh [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda Banan ☆ - 31 januari 2014 08:50

Sitter på BG:n just nu oc planerar schemat för idag *kul*. Tänker även på dedär dumma NO provet :'( Kan typ inte ett skit och provet är i dag ??:) De är typ fotosyntes, cellandning, ekosystem, näringskedja, näringsväv m.m.m.. Döda mig ?. Blir ett ...

Av Matilda Banan ☆ - 27 januari 2014 21:56

Fyfaaaan vad jag hatarr måndagar !!! ): Varit så sjukt trött idag, höll på att somna i skolan haha (ok, inget nytt men ja). Tisdag Imorn iaf. Har typ Spanska-KP (Kommunikations pass) imorn, har alltid haft me Sandra förut men ska tydligen ha med Anni...

Av Matilda Banan ☆ - 24 januari 2014 15:49

Hejsan, en vecka sen sist ;x Hinner inte skriva så mke just nu, ska packa tills i kväll- Ska till Amanda, tjejmiddag, ser fram emot de som faaaan. Ska 'sova' över, får se om de blir lana. :p Ska typ oxå ha lösögonfransar, förstaaaa gången. Vette fa...

Av Matilda Banan ☆ - 17 januari 2014 20:49

ÄNTLIGEN FREDAG, har längtat som fan xo Men.. skrev förut om att jag kanske skulle på ett läger/region (?) anyway, jag är typ sjuk och har spenderat hela dagen i sängen med en pappa som kmr med mat åt en. Inte helt fel hahaha ;) Men missade som sagt ...

Presentation


Matilda, 13 år ♥

Fråga på ;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

~

   


Ovido - Quiz & Flashcards